Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

Πόνοι στις ωοθήκες - Λαπαροσκόπηση για ενδομητρίωση

Είχα κάποιους πόνους στην αριστερή μου ωοθήκη, όχι πάρα πολύ έντονους. Ειδικά όταν μου ερχόταν η περίοδος, πιο πολύ πριν μου έρθει η περίοδος. Ο πόνος στην αριστερή ωοθήκη χτυπούσε και στη μέση αριστερά. Αυτό μου το επιβεβαίωσε μια κοπέλα στο ΙΑΣΩ.  Ο πόνος στην ωοθήκη μπορεί να χτυπάει μπροστά και πίσω σαν να είναι κολικός. Πριν την περίοδο με έπιανε η μέση και έπαιρνα παυσίπονο.

Την κύστη στην ωοθήκη την είχε βρει και κάποιος άλλος γυναικολόγος πριν ένα χρόνο, αλλά δεν ήμουν σίγουρη τι θα έπρεπε να κάνω. Τελικά κατέληξα στον κύριο Θάνο Παράσχο, που ήξερα ότι καλός στα θέματα υπογονιμότητας. Και διαπίστωσα ότι είναι πολύ καλός και στα γυναικολογικά θέματα. Μάλιστα ήταν ο μοναδικός γυναικολόγος που μου είπε ότι πρέπει να έχω πρόβλημα και στη δεξιά ωοθήκη. Όταν κάναμε τον υπέρηχο, μου λέει: «Κάτι δεν μου πάει καλά και στη δεξιά ωοθήκη. Κάναμε τη λαπαροσκόπηση και όντως ίσχυε αυτό: υπήρχαν εστίες ενδομητρίωσης και εκεί. Στην αριστερή ωοθήκη είχα όντως μία κύστη, η οποία βγήκε, και κάποιες εστίες στη δεξιά ωοθήκη. Έγινε καυτηριασμός.
Τώρα νιώθω μια χαρά, πολύ ελάχιστος πόνος. Μόνο ένα παυσίπονο πήρα στο ΙΑΣΩ και στο σπίτι καθόλου. Είναι όπως τα είχε πει ο κ. Παράσχος. Μόνο κάτι ψιλοτραβήγματα ένιωθα λίγο στα ράμματα. Χτες βγάλαμε τα ράμματα και είμαι σαφώς καλύτερα.
Αιμορραγία είχα πάρα πολύ λίγη στις κενώσεις, γιατί είμαι δυσκοίλια κι αυτό μόνο για 3-4 μέρες. Ό,τι ακριβώς μου είπε ο κ. Παράσχος. Και λίγο αίμα. Όλα πήγαν μια χαρά.
Τώρα θα κάνω μια θεραπεία και θα μου κοπεί η περίοδος για 3 μήνες, για να μη γίνει αναζωπύρωση των εστιών της ενδομητρίωσης. Νιώθω τέλεια. Τον συνιστώ ανεπιφύλακτα. Έχουμε να το λέμε αυτό.

1 σχόλιο: